Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Nawiguj w górę

Harmonogram

Harmonogram projektu:

etap II.2 - zakończony
obszar kar pieniężnych za nieterminowy rozrachunek transakcji, kwestie związane z transakcjami buy-in, a także funkcjonalność „hold-release”
  • wdrożenie zmian - 1 luty 2022 r.

etap II.1 - zakończony
funkcjonalności wspomagające procesy rozrachunku

  • opis planowanych zmian oparty na projekcie standardów technicznych dotyczących dyscypliny rozrachunku - maj 2016r. - czerwiec 2020 r.
  • szczegółowe materiały dotyczące zmian w etapie II.1 - 29 września 2020 r.,
  • udostępnienie środowiska testowego i rozpoczęcie testów -  druga połowa grudnia 2020 r.,
  • wdrożenie zmian - 17-18 kwietnia 2021 r.

etap I.1 - zakończony
dostosowanie w zakresie procesów uzgodnieniowych
(dostosowanie polega na zapewnieniu przez KDPW codziennego wyciągu zbiorczego z konta ewidencyjnego):

 

  • szczegółowe informacje dla uczestników - styczeń 2018 r.,
  • udostępnienie uczestnikom środowiska testowego i rozpoczęcie testów - marzec 2018 r.,
  • wdrożenie zmian: 21-22 kwietnia 2018 r. (wiosenne okno wdrożeniowe).

 
etap I - zakończony

  • szczegółowe materiały dotyczące zmian planowanych do wdrożenia w ramach I etapu - maj 2016 r.,
  • spotkanie informacyjne dla Uczestników - 18 maja 2016 r.,
  • publikacja specyfikacji nowych wersji komunikatów xml - czerwiec 2016 r.,
  • udostępnienie środowiska testowego i rozpoczęcie testów - styczeń 2017 r.,
  • wdrożenie zmian - 22-23 kwietnia 2017 r. - w ramach tzw. „wiosennego okna wdrożeniowego”.
      Ostatnia aktualizacja:01-02-2022 Do góry